14 Ekim 2010 Perşembe

Hiperbarik Oksijen / 2. Tur / 10. Gun


Konuşmada belirgin bir artış var. Daha önce hiç kullanmadığı kelimelerle her geçen gün uzayan cümleler, midemde kelebekler uçmasına sebep oluyor. Ağzından çıkan her söze binlerce kere şükrediyorum.

Bugün duyu bütünlemesi terapisti de konuşmadaki ve empati kurmadaki gelişmeleri fark ettiğini söyledi. Hepimizi 'mutlu' görmek istiyor bu aralar. Yüzümüzde gördüğü en ufak bir mutsuzluk belirtisinde öpücükler, 'mutlu ol' sözleri ve onun yüzündeki gülümseme bizleri kendimize getiriyor.

Duyu bütünlemesinden çıkışta ilk defa kendi kendine baştan sona bir şarkıyı söyledi. 'Ali Baba'nın çiftliği'. Henüz 9 ay önce tek bir şarkıyı bırak söylemeye, duymaya dahi tahammülü olmayan ve saatlerce müzik terapisi alan, benim gıdım gıdım dinlettiğim müziklerle müzik reddinden kurtulan bir çocuk için inanılmaz bir adım, bu.

10 gün bitti... kaldı 30 gün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder