27 Temmuz 2010 Salı

Bahanem cok, soyleyemem


Arkadaşlarımı eskisi kadar arayamadığım, buluşamadığım ve konuşamadığım için

Başkarının 'sorun', 'problem' ve 'üzüntü' diye adlandırdıklarına eskisi kadar üzülemediğim için

Herkesin zevk alarak seyrettiği yeni filmlerden, dizilerden ve kitaplardan artık hiç zevk alamadığım için

Artık makyaj yapmadığım, modayı takip etmediğim, saçlarıma fön çektirmediğim, parfüm dahi sürmediğim için

İleriye dönük planlarım sadece önümüzdeki bir seneyi kapsadığı ve başkalarının 3 yaşındaki çocuklarına üniversite seçimini dahi şimdiden yapmalarına hayretle baktığım için

Kızımla ilgili sorulan soruları hep geçiştirdiğim için...

Sayısız bahanem var ama anlayabilmek için bir gün benim bedenimde yaşamanız gerek...

http://isigitutmak.blogspot.com/

2 yorum:

  1. ben anlıyorum. aynı bedende değiliz ama anlıyorum. Ve ne yapıyorum biliyor musunuz? sorunlarla dalga geçiyorum, saçma sapan şeyleri dert edinenlere verip veriştiriyorum, eskiden sevdiğim filmlere tekrar bakmaya başladım eski halimi hatırlattıkları içinde gülümsüyorum, en önemlisi saçlarıma haftada bir fön çektiriyorum, anti-aging kremleri bile aldım. çok çok iyi bildiğim o dönemde aldığım 14 kiloyu verdim, kendime bakmaya özen göstermeye başladım, çalışıyorum hem de çok yoğun, yeni mekanlar görmeye gidiyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum. İkinci çocuk için doktora gittim geçen hafta. Ne kadar zamanımı aldı bu hale gelebilmem biliyor musunuz tam 6 yıl. O yüzden sakın, sakın kendinize bakmayı ihmal etmeyin. siz iyiyseniz çocuğunuz iyi olur, kendinizi ruhen ve bedenen besleyin çünkü iki kişilik yaşıyorsunuz çok enerjiye ihtiyacınız var, aynı benim gibi..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba. Yorum icin cok tesekkurler. Zaten soyle birsey var ki... ben iyiysem kizim da iyi, ben stresliysem kizim da stresli. Onun icin moralimi hep yuksek tutmaya calisiyorum. Sanirim biraz daha zaman alacak benim icin. Dilerim birgun hayata yeniden akabilirim... moral verdiniz, tesekkurler ve sevgiler...

    YanıtlaSil