12 Ekim 2012 Cuma

Yukarı hep yukarı


Çok zaman olmuş yazmayalı... Oysa ki o kadar çok şey var ki yazacak.

İkinci sınıf öğrencisi kızım... Her gün daha da iyiye gidiyor herşey... Okuyor, yazıyor, sınavlardan tam not alıyor, İngilizce konuşuyor, koşuyor, oynuyor, arkadaşlar ediniyor... Herşeyden önemlisi mutlu ve gururlu.

Ben ise ölesiye yorgunum koşturmaktan ve stresten. Her bir hücremin ağrıdığını hissediyorum. Kaslarım sızlıyor. Başım çatlıyor. Ama mutluyum. Umutluyum. Ve yıllardır ilk defa huzurluyum.

Yukarıya doğru hep yolumuz. Yukarı, hep yukarı...

http://isigitutmak.blogspot.com

4 yorum:

  1. onu öpün benim yerime... çok sevindim.. türkiye de misiniz? hala yurtdışında mı? ikinci sınıf olduğunu duymak çok güzel.. zaman ne çabuk geçiyor..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Kendi oglumla ilgili internette arastirma yaparken sizin blogunuza rastladim. Oncelikle sizi hic tanimasam da bir anda tum hislerinizi anlamis kadar oldum ve su bir hafta icinde, yazdiklarinizin cogunu kalbimde hissettim. 3 yasindaki ogluma teshis henuz konmadi ama cocuk doktoru suphelendi ve biz de yaptigimiz arastirmalar sonucu su anda eminiz ve sok halindeyiz. Yakinda doktor randevumuz var ama hic bir suphemiz kalmadi.Eger sizin icin de uygunsa sizinle yazismak isterdim. Bugun sizin blogunuzda yazdiklarinizi dusundum cocuk parkindayken. Dunya durdu bizim icin sanki su son bir haftadir ve yeni bir donem basliyor. Endise,korku,bilinmezlik, yanlizlik dolu...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar. 3 yasindaki oglumla ilgili internette arastirma yaparken blogunuza rastladim. Butun blogunuzu okudum ve sizi tanimasam da dunyanin bir ucundan hislerinize ortak oldum. Daha bir haftadir bu isin icindeyim ve sok halinde idrak etmeye calisiyorum, Cocuk doktorumuz suphelendi ve biz yaptigimiz arastirmalarla eminiz su anda sonuctan. Yakinda doktor randevumuz var ama o sadece konfirme edecek cunku su anda hersey ortada. Uygun gorurseniz sizinle yazismak isterdim.Hayata bakis tarziniz, mucadeleniz herseyinizle bana kendimden birseyler hatirlatti. Su anda hickimseyle paylasamadigimdan kendimi bambaska bir gezegende hissediyorum. Dunya durdu sanki.Bir yandan sok, bir yandan gelecek endisesi,butun duygular birbirine karisti.Sizi mucadelenizden dolayi tebrik ediyorum umarim ben de guclu, sabirli olabilirim ve oglum icin en iyi seyleri yapabilirim. Sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
  4. "Benim Hayatim" merhaba, yorumunuz icin cok tesekkurler. Bana isigitutmak@gmail.com adresinden ulasabilirsiniz. Tum sorulanizi iletebilirsiniz. Yeni tani almanin ne demek oldugunu ve nasil bir firtina oldugunu cok iyi biliyorum. :-( Sevgilerimi gonderiyorum size. Bol sans.

    YanıtlaSil