23 Kasım 2012 Cuma

Yorgun

 
Yorgunum, çok yorgun...
 
Bedenim, aklım, günlerim, ruhum... Her anım yorgun, çok yorgun.
 
Gelecek kaygısının verdiği yükle, zamana karşı verilen mücadele ve sosyal toplumun içine bir küçük meleği tutundurmaya çalışmak çok yıprattı beni. İki ileri, bir geri zamana karşı verilen, yaşıtlarını yakalama savaşı içinde kızım tabii ki yaşıtlarını yakalıyor ama sanırım aynı şey benim için de geçerli.
 
Bundan 4 sene öncesine kadar yaşımdan az gösteren ben, şimdi 4 yılda 10 yaş yaşlandığımı hissediyorum. Omuzlarıma binmiş ağır yükün altında ezilmemek için verdiğim yaşam mücadelesi, beni çok yıprattı.
 
Şikayet değil söylediklerim... bir iç döküş. Bir cuma akşamı en nihayet koltuğuma oturmuş, tüm haftanın ağırlığını bacaklarımda hissederken, bir çeşit dost tesellisi.

http://isigitutmak.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder